Existují tisíce e-shopů, které nabízí svoje zboží k prodeji na internetu. Každý obchod má svoje obchodní podmínky, kam spadají i ty přepravní. Je dobré si je před uzavřením obchodu, tj. před dokončením objednávky, pročíst, protože se tak vyhnete problémům pro případ, že by zásilka z jakéhokoliv důvodu nedorazila. A je to častější než si myslíte. Podle posledních dotazníků má celá řada lidí zkušenosti s tím, že jim objednané a často i zaplacené zboží nepřišlo a nebo přišlo rozbití či poškozené. Kdo v takovém případě nese odpovědnost? Pokud byla zásilka předána přepravci v pořádku, nese odpovědnost on, pokud bylo odeslané vadné zboží, jde odpovědnost za prodejcem. Jenže hádejte se s nimi, kdo vám poškozené zboží vlastně dodal.
Jestli jste vy ten kdo balíčky odesílá, je potřeba udělat maximum pro to, aby byl obsah zásilek zabezpečen proti pohybu v krabicích. Existuje jen minimum druhů zboží, které se v podstatě ani přepravou nedá rozbít. Sem patří zboží z látek nebo třeba měkké hračky. Cokoliv dalšího se rozbít dá. A občas se to i stane. Před odesláním byste měli každý kus pečlivě zabalit tak, aby se nedotýkal jiného zboží ve stejném balíčku, pokud je jich víc. A i když odesíláte jen jednu věc, je dobré ho zabalit do materiálu, který zamezí poškození věci například při pádu. Bublinková folie je ideální pomocník pro balení balíčků.
Stalo se i vám že vám došel balíček, na který jste dlouho čekali? Měli jste problém s reklamací u prodejce? Pak určitě víte, že to nebylo nic jednoduchého ani příjemného. Jestli máte svůj vlastní obchod, ušetřete svoje zákazníky podobných problémů, a neodrazujte je od dalších nákupů u vás. Balte proto zásilky tak jak se má, abyste se vyvarovali doručení rozbitého zboží. U nás najdete spoustu obalových materiálů, které zvýší odolnost zboží před poškozením.