V dnešním světě, kde je všechno elektronické nebo technické, tak je velice jednoduché mít někde reklamu, ale nemyslete si, že když máte opravdu hodně míst anebo možností kam dát reklamu, že to může být opravdu tak extrémně jednoduché, že to zvládnete doma, že to zvládne i naprostý laik. Nemyslete si, že udělat reklamu, která zaujme, která je opravdu kvalitní reklamu, že je to jednoduché. A opravdu jednoduché to není. Takže abyste věděli třeba jak na PPC reklamu na linkedInu anebo jak třeba vytvořit kvalitní e-shop na platformě shoptet, tak samozřejmě musíte mít také nějaké znalosti. Zkuste se podívat na webové stránky seoconsult.cz, kde najdete PPC reklamu na LinkedIn anebo také jak právě pracovat s e-shopem, který bude na platformě shoptet.
Je skvělé, že právě do těchto PPC reklam, jako například na instagramu nebo inkedInu, tak v dnešní době se investuje čím dál tím více. A více financí a jde do toho i více firem, protože firmy zjistily, že právě na sociálních sítích je opravdu co nejvíce lidí. Právě sociální sítě poskytují opravdu perfektní místo, kam dát různé reklamy nebo kampaně, včetně brandových kampaní anebo také různých lead generation. Navíc takové reklamy na sociálních sítích dosahují opravdu vysoké míry konverze.
Je tam hodně lidí, kliká se na reklamy a také tam různě komentují všechno anebo zanechávají komentáře. Jinými slovy, například na sociálních sítích může vaše reklama také oslovit uživatele ve všech fázích nákupního cyklu, takže se nemusíte bát, že by třeba někdo něco přehlédl. Já sama jsem si říkala, že kdybych podnikala anebo chtěla také nějakou reklamu, tak bych se obrátila na zmíněné webové stránky, kde bych si domluvila něco, abych něco lépe pochopila. A abych věděla, jak na reklamu, například na sociální síti anebo jak pracovat na platformě shoptet.